شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند آرمین زارعی، خواننده جوان، بستری شد + علت بازیگر «بازی تاج و تخت» درگذشت + علت فوت عیادت وزیر ارشاد از «رضا رویگری» سریال «آکتور» از شبکه فرانسوی ـ آلمانی «آرته» سر در آورد! دورهمی هنرمندانه نسل جوان |  برپایی نمایشگاه نقاشی «پیرامون» در  گالری هنگام حضور در  جشنواره‌ها برای پیشرفت لازم است، ولی کافی نیست آواز پرنده‌های صبح (۲) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز رسمی فعالیت‌های حوزه نشر در حوزه هنری خراسان رضوی|۲۱ عنوان کتاب در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رونمایی می‌شود کتاب خوب یعنی تراول! گزارشی از نمایشگاه گروهی «به رنگ زیارت» در نگارخانه رضوان سریال جدید «رخنه» از امشب پخش می‌شود (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) فیم «اخت الرضا» همزمان با میلاد حضرت‌معصومه(س) به خانه‌ها می‌آید + زمان پخش زمان پخش و تکرار سریال «رخنه» در شبکه یک + اثری درباره نمایش توان علمی و دفاعی کشور کتاب عکس «مشهد در روزگار انقلاب» رونمایی شد
سرخط خبرها

صحبت‌های جدید «الناز شاکردوست» بعد حواشی اخیرش + فیلم

  • کد خبر: ۲۱۱۳۴۸
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
صحبت‌های جدید «الناز شاکردوست» بعد حواشی اخیرش + فیلم
الناز شاکردوست بعد از اعتراض اخیرش ویدئویی از خود منتشر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ الناز شاکردوست بازیگر فیلم سینمایی بی بدن به کارگردانی مرتضی علیزاده، که در جریان اکران این فیلم در پردیس کوروش، به جشنواره فیلم فجر و برگزار کنندگان آن اعتراض کرد در سخنانی گفت: من هیچ حرفی را در جهت منافع فردی نزدم کما اینکه در این سال‌ها با وسواسی که در انتخاب نقش‌هایم داشتم و با احترامی که به اعتماد مخاطب گذاشتم سعی کردم این موضوع را ثابت کنم.

وی افزود: موضوع من سینماست. سینما در حال نابودی است. سینمای مستقل دیگر وجود ندارد و فرهنگ و هنرمان در حال انحطاط و فراموشی است و با از بین رفتن فرهنگ و هنر، ایران از بین خواهد رفت.

شاکردوست در ادامه گفت: در دوره‌ای هستیم که دریافت محوز ساخت فیلم اجتماعی در گرو حضور اجباری در جشنواره فجر است. اولا این قانون را نمی‌فهمم اینکه قبل از دیدن فیلم یکسری تصمیمات فرامتنی و غیرتخصصی می‌گیرند را نمی‌فهمم.

این بازیگر سینما گفت: از یک طرف می‌گویند کار نکنیم. من نوعی همین سالی یک بار هم کار نمی‌کنم، اما آیا سینما همین بازیگران‌اند؟ قشر عظیمی رزق و روزی‌شان وابسته به سینماست. فکر می‌کنم باید تلاش کنیم همانطور که از حمله اعراب و تاراج مغول به سلامت گذر کردیم این بار هم به سلامت گذر کنیم و نگذاریم سینمایمان هم مثل خیلی چیز‌های دیگر بمیرد.»

منبع: آفتاب نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->